Subject: Biomeetrilised andmed
From: "Annika Raidmaa Nilsson" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Mon, 23 Jun 2025 09:31:31 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Ühel Eesti ettevõttel on soov oma tehase jalgväravasse panna näo-ja 
sõrmejäljetuvastusseade. Kas ma saan õigesti aru, et näotuvastusseadme 
kasutamine töökeskkonnas ei ole tegelikult Eestis lubatud?

Tänades kiire vastuse eest!

Best regards/ Parimate soovidega
Annika

Annika Raidmaa Nilsson
Bente Consult
Director/Juhataja
GSM +372 5023122
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

--- 
This message and any attachments are confidential and may be privileged or 
otherwise protected from disclosure. If you are not the intended recipient, 
please telephone or email the sender and delete this message and any 
attachments from your system. If you are not the intended recipient you must 
not copy this message or attachment or disclose the contents to anyone else.

Please consider the environmental impact before printing this document and 
its attachment(s). Print black and white and double-sided where possible.
---